Fornøyde kunder i Telenor Eiendom sine bygg

Fornøyde kunder i Telenor Eiendom sine bygg

Telenor Eiendoms score i årets kundeundersøkelse er økt med hele fem punkter, til 81 av 100 mulige. I årets undersøkelse ligger tre andre eiendomsselskaper på 3 på topp listen i Norge.

  • FDV
Motta nyhetsbrev fra Eiendomsforvaltning

- Vi tar årlig temperaturen på våre kunders tilfredshet, og har nå fått innblikk i hvordan vi ligger an i forhold til markedet, når Norsk Leietakerindeks nylig har offentliggjort resultatene for eiendomsbransjens kundetilfredsundersøkelse i 2016, sier Markedssjef Ulla Kuhlmann i Telenor Eiendom.

Forbedret sin kundetilfredshet mest

- Vi er stolte over at vi gjennom vårt fokus på kundearbeidet er det selskapet som har forbedret sin kundetilfredshet mest det siste året med hele fem punkter til 81 av 100 mulige. I årets undersøkelse ligger tre andre eiendomsselskaper på 3 på topp listen i Norge. Den beste på 88 poeng er R8 Property, den nest beste 85 poeng er Entra Eiendom og på tredjeplass med 82 poeng kom Rom Eiendom.

- Vi har jobbet svært målrettet med kundetilfredshet gjennom mange år, og vi arbeider aktivt for å leve opp til kundens forventninger. Det er svært gledelig å se at våre kunder er stadig mer fornøyde, avslutter Markedssjef Ulla Kuhlmann i Telenor Eiendom, Property Management Norway.

EIENDOMSFORVALTNING/15. juni 2018

Nødvendig taktskifte for eiendomsforvaltningen

Eiendomsnæringen representerer store verdier, og en rekke investorer har hatt en eventyrlig reise gjennom løpende avkastninger og verdijusteringer. Forvaltning av eiendommer har imidlertid fremstått uten strategiske visjoner, med fokus på daglig og teknisk drift. Denne tiden er nå over. Les hele saken

Til toppen