Fornøyde kunder i Telenor Eiendom sine bygg

Fornøyde kunder i Telenor Eiendom sine bygg

Telenor Eiendoms score i årets kundeundersøkelse er økt med hele fem punkter, til 81 av 100 mulige. I årets undersøkelse ligger tre andre eiendomsselskaper på 3 på topp listen i Norge.

  • FDV
Motta nyhetsbrev fra Eiendomsforvaltning

- Vi tar årlig temperaturen på våre kunders tilfredshet, og har nå fått innblikk i hvordan vi ligger an i forhold til markedet, når Norsk Leietakerindeks nylig har offentliggjort resultatene for eiendomsbransjens kundetilfredsundersøkelse i 2016, sier Markedssjef Ulla Kuhlmann i Telenor Eiendom.

Forbedret sin kundetilfredshet mest

- Vi er stolte over at vi gjennom vårt fokus på kundearbeidet er det selskapet som har forbedret sin kundetilfredshet mest det siste året med hele fem punkter til 81 av 100 mulige. I årets undersøkelse ligger tre andre eiendomsselskaper på 3 på topp listen i Norge. Den beste på 88 poeng er R8 Property, den nest beste 85 poeng er Entra Eiendom og på tredjeplass med 82 poeng kom Rom Eiendom.

- Vi har jobbet svært målrettet med kundetilfredshet gjennom mange år, og vi arbeider aktivt for å leve opp til kundens forventninger. Det er svært gledelig å se at våre kunder er stadig mer fornøyde, avslutter Markedssjef Ulla Kuhlmann i Telenor Eiendom, Property Management Norway.

Til toppen